• Wymiar pracy: Pełny etat
  • Typ umowy Umowa o pracę/ B2B
  • Kraków, Małopolskie

Fundusz Hipoteczny Yanok udzielając pożyczek przedsiębiorcom zabezpiecza się na nieruchomościach zlokalizowanych w całej Polsce. 

Ze względu na nasze powiązania z rynkiem nieruchomości, doświadczenie i wiedzę w tym obszarze mamy możliwość precyzyjnego weryfikowania ich wartości, płynności oraz stanu prawnego.

Często źródłem ich spłaty jest sprzedaż nieruchomości. Wówczas, mimo że formalnie występujemy jedynie jako pożyczkodawca, to pomagamy w zbywaniu nieruchomości, poszukując nabywcy czy też poprzez wykonywanie innych elementów doradztwa w tym zakresie. 

Jesteśmy liderem wśród niebankowych specjalistycznych podmiotów zajmujących się inwestycjami, pożyczkami oraz rynkiem nieruchomości. Tworzymy zespół wyjątkowych, pozytywnych i kreatywnych pracowników. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych i szukasz pracy w zespole ludzi lubiących się i wspierających, to zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą działalnością na stronie www: yanokhipoteczny.pl i złożenia CV. 

Wymagania:

– doświadczenie w pracy przy nieruchomościach inwestycyjnych poparte sukcesami;

– znajomość podstawowych zagadnień związanych z rynkiem nieruchomości, prawem budowalnym i dokumentacją budowlaną oraz planistyczną;

– umiejętność swobodnego nawiązywania relacji z klientami;

– zdolności analitycznego myślenia;

– komunikatywność;

– doskonała organizacja pracy własnej;

– komunikatywna znajomość j. angielskiego;

– nienaganna kultura osobista;

– prawo jazdy kat. B.

Obowiązki:

– Kompleksowa organizacja przebiegu transakcji sprzedaży nieruchomości;

– Prezentacje nieruchomości i udział w negocjacjach;

– Przygotowywanie ofert nieruchomości w oparciu o profesjonalne narzędzia we współpracy z działem sprzedaży;

– Analiza rynku nieruchomości;

– Udzielanie wszelkich informacji związanych z nieruchomościami;

– Ewidencjonowanie, monitorowanie oraz kompleksowa obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą;

– Budowanie długotrwałych relacji z Klientami;

– Przygotowywanie dokumentacji, umów, raportów i zestawień;

Oferujemy:

– zatrudnienie w firmie o wysokiej kulturze relacji pracowniczych

– umowę o pracę/zlecenie/B2B według preferencji,

– biuro bardzo dobre skomunikowanie ze ścisłym centrum miasta,

– pracę w pełnym wymiarze godzin (możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej).

– wysokie wynagrodzenia ze stałą pensją oraz premiami

– niezbędne narzędzia pracy

– perspektywy rozwoju zawodowego oraz awansu

Jak aplikować?

Kandydatów, którzy chcą dołączyć do zgranego zespołu prosimy o przesłanie swojego CV z fotografią z dopiskiem „Specjalista ds. sprzedaży i obsługi nieruchomości inwestycyjnych’’ na maila angelika.senkowska@yanokhipoteczny.pl.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pierwszy etap rekrutacji odbędzie się w siedzibie firmy. 

Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”


Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Poznaj treści naszych ekspertów:

Kim jest rentier i jak nim zostać?

Nawet jeśli nie wiesz, kim jest rentier – prawdopodobnie przynajmniej kilka razy marzyłeś o tym, aby nim zostać. Rentier to osoba, która posiada dostatecznie dużo pieniędzy, aby dochody z nich