- Wymiar pracy: Pełny etat
- Typ umowy Umowa o pracę/ B2B
- Kraków, Małopolskie
Fundusz Hipoteczny Yanok udzielając pożyczek przedsiębiorcom zabezpiecza się na nieruchomościach zlokalizowanych w całej Polsce.
Ze względu na nasze powiązania z rynkiem nieruchomości, doświadczenie i wiedzę w tym obszarze mamy możliwość precyzyjnego weryfikowania ich wartości, płynności oraz stanu prawnego.
Często źródłem ich spłaty jest sprzedaż nieruchomości. Wówczas, mimo że formalnie występujemy jedynie jako pożyczkodawca, to pomagamy w zbywaniu nieruchomości, poszukując nabywcy czy też poprzez wykonywanie innych elementów doradztwa w tym zakresie.
Jesteśmy liderem wśród niebankowych specjalistycznych podmiotów zajmujących się inwestycjami, pożyczkami oraz rynkiem nieruchomości. Tworzymy zespół wyjątkowych, pozytywnych i kreatywnych pracowników. Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych i szukasz pracy w zespole ludzi lubiących się i wspierających, to zachęcamy Cię do zapoznania się z naszą działalnością na stronie www: yanokhipoteczny.pl i złożenia CV.
Wymagania:
– doświadczenie w pracy przy nieruchomościach inwestycyjnych poparte sukcesami;
– znajomość podstawowych zagadnień związanych z rynkiem nieruchomości, prawem budowalnym i dokumentacją budowlaną oraz planistyczną;
– umiejętność swobodnego nawiązywania relacji z klientami;
– zdolności analitycznego myślenia;
– komunikatywność;
– doskonała organizacja pracy własnej;
– komunikatywna znajomość j. angielskiego;
– nienaganna kultura osobista;
– prawo jazdy kat. B.
Obowiązki:
– Kompleksowa organizacja przebiegu transakcji sprzedaży nieruchomości;
– Prezentacje nieruchomości i udział w negocjacjach;
– Przygotowywanie ofert nieruchomości w oparciu o profesjonalne narzędzia we współpracy z działem sprzedaży;
– Analiza rynku nieruchomości;
– Udzielanie wszelkich informacji związanych z nieruchomościami;
– Ewidencjonowanie, monitorowanie oraz kompleksowa obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą;
– Budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
– Przygotowywanie dokumentacji, umów, raportów i zestawień;
Oferujemy:
– zatrudnienie w firmie o wysokiej kulturze relacji pracowniczych
– umowę o pracę/zlecenie/B2B według preferencji,
– biuro bardzo dobre skomunikowanie ze ścisłym centrum miasta,
– pracę w pełnym wymiarze godzin (możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej).
– wysokie wynagrodzenia ze stałą pensją oraz premiami
– niezbędne narzędzia pracy
– perspektywy rozwoju zawodowego oraz awansu
Jak aplikować?
Kandydatów, którzy chcą dołączyć do zgranego zespołu prosimy o przesłanie swojego CV z fotografią z dopiskiem „Specjalista ds. sprzedaży i obsługi nieruchomości inwestycyjnych’’ na maila angelika.senkowska@yanokhipoteczny.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Pierwszy etap rekrutacji odbędzie się w siedzibie firmy.
Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”